SEO optimalizacei eshopu ovlivňuje:
Problémy pravidelných importů od dodavatelů:
Z těchto dvou bodů plyne, že pokud obsah pouze zkopírujete od dodavatele, budete mít duplicitní obsah jako desítky a stovky jiných eshopů, které přebírají stejný obsah.
Pokud texty od dodavatele nejsou optimalizované pro vyhledávače, znamená to, že se ve vyhledávači nezobrazíte vůbec, protože stránka konkrétní kategorie nebo zboží neobsahuje vyhledávaná klíčová slova.
Pokud máte štěstí a data od dodavatelů obsahují kvalitní popisky, pak zde hraje zase roli konkurence, která si pozice na webu začala budovat dříve a budete soutěžit o pozice pouze pomocí dalších faktorů, ale právě obsah je dnes ten nejdůležitější faktor, který ovlivňuje pozice.
V ideálním případě je potřeba projít každou kategorii a každé zboží, udělat analýzu klíčových slov například pomocí nástroje Google Adwords a vytvořit kvalitní SEO názvy a popisy každé kategorie a každé položky ve Vašem eshopu. To znamená investovat do eshopu velké množství času a výsledek je jistý pouze v případě, že obsah eshopu bude kvalitnější než Vaše konkurence.
Kvalitní optimalizace jedné jediné stránky zabere minuty až hodiny práce.
U eshopů s velkým množstvím položek, kde je optimalizace jednotlivých produktů nereálná, doporučuji začít postupně s optimalizací jednotlivých kategorií a dále postupovat od nejprodávanějších položek.
POZOR: pokud se rozhodnete pro ruční úpravu textů, je potřeba eshop nastavit tak, aby se Vám texty při dalším importu nepřepisovali a samozřejmě pravidelně zálohovat.
V rámci balíčku ROZJEZD ( je v obsažen ve verzi BUSINESS) Vám provedeme registrace do katalogů, nastavíme systém výměny odkazů, nastavíme hlavní nadpisy, popisy a klíčová slova pro úvodní stranu eshopu.