Podpora.Shop5.cz

Problematika importů a SEO

SEO optimalizacei eshopu ovlivňuje:

  • software eshopu umožňující SEO
  • kvalitní zpětné odkazy (registrace do katalogů, výměna odkazů, odkazy z jiných webů)
  • kvalitní SEO obsah (texty musí být dostatečně dlouhé, kvalitní a musí obsahovat slova, která vyhledávají zákazníci)
  • dále pozice ve vyhledávačích ovlivňuje Vaše konkurence

Problémy pravidelných importů od dodavatelů:

  • Vaši dodavatelé poskytují data dalším eshopům. Z toho plyne, že další desítky a možná stovky eshopů, kteří mají stejného dodavatele, budou mít naprosto shodný obsah internetového obchodu jako vy.
  • Dodavatelé jsou většinou velkoobchody a data, která poskytují nejsou optimalizována pro vyhledávače (nejsou vhodná pro SEO). Ukázkově špatnými daty pro SEO jsou produkty pojmenované kódy nebo krátké popisy zboží a kategorií (pokud vůbec existují).
  • pokud začínáte, budete mít pravděpodobně daleko vyšší ceny než konkurence se stejným eshopem.

Z těchto dvou bodů plyne, že pokud obsah pouze zkopírujete od dodavatele, budete mít duplicitní obsah jako desítky a stovky jiných eshopů, které přebírají stejný obsah.

Pokud texty od dodavatele nejsou optimalizované pro vyhledávače, znamená to, že se ve vyhledávači nezobrazíte vůbec, protože stránka konkrétní kategorie nebo zboží neobsahuje vyhledávaná klíčová slova.

Pokud máte štěstí a data od dodavatelů obsahují kvalitní popisky, pak zde hraje zase roli konkurence, která si pozice na webu začala budovat dříve a budete soutěžit o pozice pouze pomocí dalších faktorů, ale právě obsah je dnes ten nejdůležitější faktor, který ovlivňuje pozice.

Co je potřeba udělat pro úspěšnou optimalizaci dat získaných od dodavatele?

V ideálním případě je potřeba projít každou kategorii a každé zboží, udělat analýzu klíčových slov například pomocí nástroje Google Adwords  a vytvořit kvalitní SEO názvy a popisy každé kategorie a každé položky ve Vašem eshopu. To znamená investovat do eshopu velké množství času a výsledek je jistý pouze v případě, že obsah eshopu bude kvalitnější než Vaše konkurence.

Kvalitní optimalizace jedné jediné stránky zabere minuty až hodiny práce.

U eshopů s velkým množstvím položek, kde je optimalizace jednotlivých produktů nereálná, doporučuji začít postupně s optimalizací jednotlivých kategorií a dále postupovat od nejprodávanějších položek.

POZOR: pokud se rozhodnete pro ruční úpravu textů, je potřeba eshop nastavit tak, aby se Vám texty při dalším importu nepřepisovali a samozřejmě pravidelně zálohovat.

V rámci balíčku ROZJEZD ( je v obsažen ve verzi BUSINESS) Vám provedeme registrace do katalogů, nastavíme systém výměny odkazů, nastavíme hlavní nadpisy, popisy a klíčová slova pro úvodní stranu eshopu.

Potřebujete poradit ? Problematika importů a SEO

Vaše jméno, příjmení, firma
Váš email
Váš telefon
Váš dotaz
     Více informací




Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.   Další informace